reklama

Prvý rok na blogu - Prečo som začal blogovať

Včera som oslavoval 1 rok na blogu. A chcel by som prezradiť niečo prečo som začal blogovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

K blogu som dostal úplne náhodou. Raz v denníku SME som si prečítal článok od jedného človeka kňaza ktorého poznám a veľmi si ho vážim. A vlastne odvtedy som začal čítať jeho blog a tiež odvtedy čítam blogy stále. A potom som sa nato dal aj ja.

Vlastne tým že som začal blogovať sa mi splnil môj sen ktorý som už mal dávno začať písať. Kedže ja som malý knihomoľ ktorý knihy veľmi rád číta a vždy bol môj sen stať sa spisovateľom. Tak aspoň takto som si trocha splnil sen. A tiež to bolo v období keď som bol nezamestnaný a potreboval som veci ktoré som prežíval vo svojom vnútri dať von. Tak som začal písať. Po roku je na mojom konte okolo 40 článkov niektoré si myslím že boli pekné a niektoré hlavne keď som sa snažil písať o politike boli o ničom. A po čase som zmenil aj názor na politiku. Som vďačný zato že exzistuje blog. Ďakujem Vám. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje články vznikali vždy niekde inde. Raz som písal v autobuse cestou z Oravy do Bratislavy. Potom som ich písal vo svojom voľnom čase keď som mal chuť písať. Raz si pamätám že som písal raz v jednej kaviarni v Auparku pri kávičke. Vtedy si pamätám že to bola streda a v Pantha Rhei mala byť diskusia o blogoch a blogeroch na ktorom som sa zúčastnil. Bolo to super stretnutie. V poslednom období som začal študovať encyklopédie a začal tvoriť kvízy s ktorými by som sa chcel podeliť aj ostatnými.

Peter Grobarčík

Peter Grobarčík

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som telesné postihnutý mladý muž ktorý chce písať o diani okolo seba Zoznam autorových rubrík:  Preskušaj si svoje vedomostiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu